söndag 19 april 2009

För lite helg

Shit, vad den här helgen sprang iväg.
Undrar om man blev bortskämd med förra veckans långhelg?

Den har i alla fall varit bra, helgen.
Social till bristningsgränsen med våra mått mätt.

Blivande pappa M med pojkvännen F var här med sin bästa kompis och fikade igår, sedan blev det grillning hos finaste kusinen Peter.
Jag lät Saga hoppa studsmatta ute med sysslingen och så klart ramlade hon ner. Riktigt oansvarigt kan tyckas men av någon anledning kände jag att jag skulle släppa henne den gången.
Så gick det som det gick. Som tur är gjorde hon inte illa sig, då hade jag grämt mig rejält.
Jag tycker ju egentligen att det borde vara skyddsnät runt om ungen ska hoppa på en stor studsmatta!
Bortsett från det så var det en trevlig kväll med god mat, snack och ungarnas lek.

Ellen o pernilla kom hit idag, kollade lägenheten och vi kollade in varandra...det var ju löjligt länge sen vi sågs.
Konstigt att det blir sådär ibland. Att i flera år ses ca en gång i veckan eller mer till att, när man bildar fanilj så får man så mycket på varsina håll, att det är svårt att hinna med.
Glad att träffa dom idag!

Jobb imorgon, tyvärr. Vill så hemskt gärna ha en dag till!



Inga kommentarer: