onsdag 4 juli 2007





Kort dag på jobbet, inte mycket alls att göra dessa dagar då vi nästan slåss om arbetsuppgifterna.

Hämtade Saga på dagis redan vid 13 så bar det iväg till Bro för husesyn, bebisinspektion, lek och bad för Saga och Charlie o fika för Emelie och mig...

Skönt oxå att slippa laga middag, är så jäkla trött på att laga mat, att jobba, hämta på dagis och slänga mig på spisen. Tråkigt och jäkligt rutinbundet.

Förvisso jobbar ju på en särskola och borde vara indoktrinerad med rutiner vid det här laget men det passar inte mig personligen särskilt bra att vara inrutad.

Torsdag imorgon och ja, sista arbetsdagen innan semestern...Känns det skönt månne??? Japp.

Och för att tänka som en egomor så är jag jäkligt nöjd med att även börja semestern med en helg då Skrot ska vara hos sin pappa och mysa...

Hon må vara bra och fin och hur högt älskad som helst men ja, lite tid med mig är mig väl behövligt nu...

2 kommentarer:

Anonym sa...

NÄMEN vilken söt tröttmössa!

Anonym sa...

Oj då, det skulle höra till inlägget där hon sover på sängkanten alltså :-)