söndag 1 juli 2007

Social dag






Nu var det helt klart på tiden att träffa Nina, alldeles för länge sedan sist.

Åkte ut till Bullandö för en lunch på marinan och fångade upp solen på vägen som lyst med sin frånvaro hela morgonen.

God mat och fint att ses igen...


På vägen hem, våldgästade vi Nadja och alla barnen, vilket också det var på tiden.

Saga som är en liten bitare men tidigare bara vuxna personer, förutom en dag förra veckan då hon hade bitits på dagis, var helt galet bitsugen idag och jag tror samtliga barn fick känna på hennes tänder. Aj, aj, vad sjutton ska man göra??? Finns det några bra knep för att få bort det eller är det bara en fas? Vill i alla fall inte ha ett bitande barn...men, det kanske man inte får välja...

Förutom idogt bitande så var det en trevlig eftermiddag, tiden rann fort iväg och jag som bara skulle stanna till en snabbis...*ler*

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var visst här som jag skulle kommentera vår lilla fikastund... ;)

Himla skoj att ses... och det där bitandet går över... fråga mig, jag vet... och min mamma vet, du vet. ;)
...för jag bits inte längre. :D