onsdag 2 april 2008

Nu vankas kanske nya tider...

Jag är så sjukt less på mitt jobb.
Har inte gillat att jobba sedan innan jag blev mammaledig, då fullkomligt älsakde jag mitt jobb!!!
Men nu...oj, oj, vad jag tycker att jag gör för lite nytta och det är faktiskt inte det minsta meningsfullt för mig.
Jag vet att jag är bra på att jobba med de ungdomar jag gör men bara inte på skolan.
Det är totalt kvävande för mig.
Så nu, lite mer än ett år senare, efter inträdet i skolans värld så börjar jag inse att jag faktiskt måste ta tag i mitt liv lite.
Det blir inte bättre av att jag gnäller, är uttråkad och bara flyter med.
Nä, fram för lite mod att förändra!

Har börjat planera inför hösten och tänker försöka få ihop pengar till något jag tänkt i många år men ja, oftast så slutar jag aldrig tänka.


Massör.
Det är nog vad jag ska bli.
Så här ska sökas fonder, för inte är dom utbildningarna billiga inte och med min jättelön som elevassistent så blir det inte mycket sparat.

Gissar att fortsättning på detta följer...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja vad spännande!! Jag blir genast regelbunden kund :-)

Anonym sa...

Oiink, du kan få öva på mig tills dess, schysst va? ;)

Anonym sa...

"Nu vankas det nya tider". Men när vankas det ett nytt inlägg?

/Otålig

Busmamman sa...

Spännande!

Du lär inte ha brist på studieobjekt iallafall - här är en till som räcker upp handen! :D