söndag 2 november 2008

Lite mer PÅ

Tabletterna gör mig trött, har nu ätit dem i snart 3 veckor och den största biverkningen jag har känt av är just komaliknande trötthet.
Hoppas verkligen att det går över, vet inte om det är värt att äta dem annars.
Man ska väl orka leva också förhoppningsvis.

Rädslan för att panikångesten ska förvärras gör dock att jag tänker äta dem ett tag till, det tar ju ungefär 4 veckor innan man ser de små pillrenas effekt.

Har även fått en samtalskontakt nu, konstigt att jag fick be om det själv.
För mig känns det självklart att inte bara äta piller, de tar ju bara bort symptomen och dealar ju inte med orsakerna.
Sen får farbror doktor säga vad han vill om att tabletterna även är behandlande.
Tänker dock inte bara sitta still, äta piller och hoppas att saker går över av sig själv.
Det gör dom nästan aldrig i några lägen.

1 kommentar:

Pseudonaja sa...

Psst, om du fortfarande inte känner någon förbättring så ska du prata med din läkare.
Bra att du har samtalskontakt.

*Skickar över lite energi och en kram*