torsdag 18 oktober 2007

Motvilligt uppdaterar jag.
Ja, egentligen så vill jag ju men jag har ju så svårt med ORDEN numera,vet en massa ord jag har svårt med just nu, därav problem med mitt skrivande.
Framför allt så är det ju ordet PATOS som saknas, de som känner mig väl, börjar väl tröttna lite på att höra tjatet om det men vad kan jag säga...
DOPAMINER är bra för mig har jag börjat förstå, ett hallelujahormon som har kreativitet som bonus. GIVE IT!!!
Och...dopamin hör ihop med det manliga könshormonet testosteron, så min lilla gissning är ju att min manliga sida minskats sedan jag genomgick en simpel graviditet och födde barn, ammade och helt enkelt blev mamma.
Och visst, saknar jag inte lite generande hårväxt precis under naveln i form av en liten raggarrand(haha, den där som ingen fick se och inte trodde jag hade...)
3 hårsrtån istället för det för mig normala 5.
Ha kakan, äta kakan. Ja tack!
Jag har väl aldrig för mitt liv bara nöjt mig...men...kruxet är ju att dom här dopaminerna inte är helt lättskapade på egen hand. Krävs mer liksom än att bara vilja.

Inga kommentarer: