måndag 19 maj 2008

Kontakt

Jag var på seans i lördags.
En privat sittning i Åkersberga där vi bara var 11 personer.

Är ju troende på en massa sätt, sen är jag ju otroende på en massa andra sätt.
En skeptiker är jag ju oxå om jag inte får saker bevisat för mig, hur mycket jag än Vill tro.
Jag har varit på seanse flertalet ggr tidigare men då har det alltid varit storseans och då är det ju omöjligt för alla 30-40 personer att få något.
Men då i lördags, fick min skepticism ge vika för saker som i alla fall jag inte kan förklara med vare sig förnuft eller logik.
Vi alla fick vara med om och höra så mycket som för var och en av oss, personligen nog betydde en hel del.

Ska självklart gå igen, det måste jag.
Sanningssökaren inom mig propsar på det.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ta med mig!!! Lova!!!

Anonym sa...

Det gör JÄTTEONT!!! Fast de sa att det inte skulle göra det. Typiskt sadistisk vårdpersonal! Får dricka bedövande rödvin med Annica ikväll.

Busmamman sa...

Va häftigt! Det skulle jag oxå vilja testa...