tisdag 27 november 2007

En utmaning med förhinder...

Jag blev för ett tag sen utmanad av Annelie att skriva 7 sanningar om mig själv i min blogg för att sedan utmana andra...nu efter lite påtryckning av Nadja så satte jag mig ner och funderade.
Grejen är att jag inte vet jag ska skriva, vad har jag egentligen för hemligheter, egenskaper som jag inte visar?
Jag vet inte, så jag bollar lite tillbaka till Annelie och till vem som helst som känner mig, att skriva sanningar om mig här, så får jag lov att dementera eller samtycka.
Men snälla, särskilt till Annelie, håll det hyfsat rumsrent...*s*
Efter det antar jag utmaningen och skickar den vidare...

Så...shoot!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sanning nr 1: Eftersom du är så liten och söt kommer du alltid undan billigt, som med det här! Att överlåta ansvaret på andra och få det att låta som en komplimang ;-)

Anonym sa...

Sanning nr 2: Hur kan någon som är så liten klara så många öl och ÄNDÅ sjunga bra efteråt?!

Anonym sa...

Sanning nr 3: Är inte rumsren :-)

Anonym sa...

Men du, inte behöver det väl vara hemligheter? Det räcker nog med en sanning om dig själv, nåt som kanske vissa känner till men inte alla. :-)

Kram /Nadja