måndag 18 februari 2008

Har saknat Saga hela dagen idag.
Ville inte lämna henne på dagis och sen har jag haft som en knut i magen resten av dagen.
Ville liksom bara sluta min dag tidigare och åka och hämta henne på en gång.
Nu är det väl tur för henne att jag är plikttrogen och inte har mage att bara skita i att jag har en arbetstid som ska följas, då hon ju älskar sitt dagis och helt klart har det mycket roligare där säkerligen.

Dagen gick ju och till slut tog även denna arbetsdag slut.
Och kanske hade hon saknat även mig idag, då hämtningen gick smärtfriare än den gjort på flera veckor.
Fast just det kanske berodde på att hon skulle träffa Charlie...*ler*

Sen låg vi då här nyss, jag har gått och lagt mig tidigt med lapen och Skrot kom tassande till min säng tidigt.
Hon tittade på mina bröst och pekade nära och så sa hon: Tutte, mammas tutte, jättefina, samtidigt som hon log och såg smått lyrisk ut över dess existens.
Och nej, jag har inte ammat på över 1 år.

Hon och jag har inte samma utgångspunkt för hur mina bröst ser ut när dom är fina men jag är glad att just hon tycker det...*s*

Inga kommentarer: