tisdag 5 februari 2008

Vänskap då den är som bäst

Pratade med en av mina allra närmaste vänner idag, hon som i flera år alltid har fattat mig och jag henne.
När ingen annan har fattat så förstår vi precis och vi vet allting på så bra sätt.
Har saknat henne på sista tiden då det var länge sedan vi pratade och snacket idag, som alltid ledde oss till platser vi varit tidigare men med nya utgångspunkter, som alltid.

Det var i alla fall nyttigt för mig idag att prata med henne, även då det var henne det mesta handlade om, för jag är alltid jag i relation till henne, då hon alltid plockar fram det bästa i mig.
Hon får mig att alltid komma ihåg vem jag är.
För det är ju ändå rätt lätt för mig att glömma det ibland, då vardagen inte alltid ger utrymme att bara vara.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fina fina älskade du. Där kom bakistårarna fram......

För att vara så kortväxt som du, så innehåller du så jävla mycket bra!

Anonym sa...

Hoppas fasiken inte att det är schlagerfinal den 10 maj (födelsedagsfirande) förresten! Det vore ju sjukt otajmat av mig isåfall.

Anonym sa...

Det var det inte...apropå schlagern. Puh.

Anonym sa...

Tack för din värmande kommentar hos mig! Vi saknar civilisationen och alla vännerna sjukt mycket, jag kan inte nog berätta hur otroligt skönt det känns att få komma tillbaks dit mankänner att man hör hemma. Sen fattas det bara att du och Miriam säljer i sollentuna och kommer tillbaks ni coskå så vi kan gå långa rundor runt fågelsjön och dricka kaffe på stugan :D