tisdag 27 januari 2009

Hjälp någon???

Jag har google analytics och jag tycker det är kul att kolla besökare, från vilka länder, städer och antal. Men helt plötsligt, fast jag vet att folk är inne på bloggen så visar den dag efter dag på 0 besökare helt plötsligt.
Hittar inget hjälpavsnitt för det och undrar om någon vet vad jag kan göra????

Sidan har även blivit konstig och allt som ska vara på sidan har lagt sig längst ner och det går inte att från instrumentpanelen att ändra, där ser det förresten ut som det ska...

1 kommentar:

Busmamman sa...

Tyvärr kan jag inte hjälpa... men blev väldigt nyfiken på den där sajten (om den fungerar, vill säga). För jag skulle gärna se en bättre besökstatistik än vad blogg.se kan ge mig.

Vill också säga att jag blev glad av din kommentar... och har faktiskt tänkt ringa flera ggr... men du vet hur det är, antingen finns inte tiden eller så får man inte ändan ur. :D Men, en vacker dag så...
Varm kram från mig!