fredag 18 januari 2008

Uttråkad mamma bloggar från sängkanten

Jag har helt klart tröttnat på att natta Saga hur länge som helst ibland.
Vet att det kanske inte är det optimala det jag nu gör men, jag tror heller inte att hon får några framtida men av att jag sitter vid hennes fotände med lapen i knät och internettar mig.
Hellre det än en mamma som efter hon berättat saga, ligger och blir halvirriterad(läs helirriterad)för att hon har dåligt tålamod med vissa nattningsfasoner.
Och faktiskt så funkar det här bättre, hon ligger faktiskt still, utan att köra viljornas kamp med sin mamma än om jag ligger bredvid.

Så, alla vinner ju, hon får sin sömn och jag behåller min sinnesfrid...

2 kommentarer:

Busmamman sa...

Jamen just det - glömde helt av lilla Saga i förrgår - men här kommer nu ett försenat - HIPP hipp HURRAAA!!! Grattis grattis liten Saga-skrot önskar busmamman och lilla kompisen Sindra!
Hoppas du får ett härligt kalas idag med mycket tårta och uppvaktning från nära & kära!
KRAAAM från oss!

Anonym sa...

Bra val tycker jag, så kanske du bloggar lite oftare ;-)