onsdag 9 januari 2008

Snabbgenomgång av december eftersom jag inte klarar av att uppdatera regelbundet.

Mycket sjukt har det varit i december, början var bara sjuk, några dagar i mitten var friska o sen drog det igång igen.

Spelningen på jobbet var sjukt rolig, nervös som få men sjöng till slut som om jag inte gjort annat, sen hur det lät det blev helt plötsligt sekundärt. Men snälla personer har sagt att det var bra, så jag väljer att tro..*ler*041

Kom hem på natten o svamlade om att jag var en stor rocker...hehe, I wish...

Julen kom och med den kom vattkoppor, massor med vattkoppor.124 110

Överallt var det kliande röda prickar som inte alls gjorde det lätt att vara ett litet skrot.

Det som var positivt med dem var att jag fick fira jul med Saga, som egentligen skulle åkt till Ljusdal med pappa J.

Planerat flyttlass blev försenat pga av sjukdom men nu, väldigt snabbt men inte en dag för tidigt, så har Miriam och hennes saker flyttat in på riktigt.

Förutom att hon är min blivande fru så äger hon ett mickstativ. Man kan ju bli lycklig för mindre...*ler*

Gott nytt år alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

På tiden att man får veta nåt ;-) Tss sambo minsann, till att vara vuxen nu?! Fiiiin Saga vid granen, hon växer så det knakar. Sannerligen.