onsdag 10 december 2008

Bloggjunkie

Jag har blivit en bloggjunkie av stora mått, älskar att läsa människors bloggar, okända och dom jag känner och gärna då dom är privata och inte så maskerade och tillrättalagda.

Någon som ni alla borde kolla in är Mia Skäringers blogg, riktigt jäkla skitbra.
Kände inte till henne förut men numera är det nästan som om hon är min vän, jag är dock inte hennes...*s*

Låter lite som om jag inte har något liv och efter dessa vabbdagar så känns det ju nästan så, mycket datortid blir det...

2 kommentarer:

Busmamman sa...

Ja, hennes blogg är läsvärd. En mänsklig blogg, där man känner igen sig och får sig en hel del glada skratt.

Dock kan jag inte vara sååå privat av mig på min blogg. Vet att det finns vissa av mina familjemedlemmar som ogillar för mycket utlämnande... ;-)
Ibland kan det kännas som man måste väga varje ord på en våg. :D

Pseudonaja sa...

Mias blogg är jättefin. Det är hög igenkänningsfaktor.