tisdag 9 december 2008

Rapport från sjukstugan

3-dagarsfebern är det inte.
Den har hon haft för länge sedan.
Men det hindrar inte att hon är inne på sin tredje febriga dag, med som lägst 38 och hittills högst 39.8.

Vi har det dock rätt mysigt här hemma, tittar mycket på film och sover lite där emellan.

Förövrigt så har jag idag tjänat min lättaste tusenlapp, på mindre än en timme.
Lånade min kropp till forskning i WHO´s namn så bonuspengen förenades med lite nytta.
Ska defenitivt göra mera sånt så fort jag får chansen, vilket troligtvis blir efter nyår.

1 kommentar:

Busmamman sa...

Aha, det förklarar saken. Alltså, antalet nya blogginlägg från din sida! :D För jag har ju fullt sjå med att läsa igenom allt... ;-)

Hoppas ni oxå har kryat på er sedan detta inlägg skrevs!

KRAM
/Nadja
P.S och äntligen är lill-kusinen här.